would like to get to know you

jag har tur som bor i bromma.
jag har tur som åker tolva.
idag hade jag übertur som fick åka med den heta konduktören.
(det finns bara en, och han är såå min.
ni vet han med piercings och cute rasta-hairdo)

jag tänkte på en grej när det gäller kungen.
som argument till varför han ska få fortsätta köra vrålåk som gör egna hål i ozonlagret,
sa han att han har planterat så mycket träd i mexico att det väger upp.
bullshit, det vore ju lättare för honom att sluta köra bilarna.
då skulle han slippa plantera träd.
just a thought.

nu är jag trött.
det är så jobbigt att träna ibland,
speciellt när man utanför dörren inser att det är ett puls-pass,
och att man dan innan åt ett halvt ton choklad.

ikväll. I vote pet sounds bar!
efter the legendary
dagens låt: (finally) sweet home alabama - lynard skynyrd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback