you hurt yourself, you hurt your lover

mmm, jag älskar att sova bort allting jobbigt.
nu har jag egentligen matte. muahaha.
drömde nåt jättehärligt, fast jag kommer inte ihåg det. irriterande.

såg just att min svindyra neccesär håller på att ge upp.
dom söta rosa sakerna bara trillar av.
speciellt när man försöker sminka sig på fyllan.
"hey, even the mona lisa is falling apart"

jag vill ut.
det låter desperat och oroväckande att jag vill festa en måndagsförmiddag,
men det var för länge sen jag hade en riktigt, riktigt bra utekväll.
så o, om det inte blir lyckat skyller jag på dig.
men, om jag lyckas hitta min little black dress med en touch av jul, så löser det sig nog.

dagens låt: the crystal ship - the doors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback