you're my heroin

jag måste seriöst plugga sen.
jag vill inte.

because days come and go
but my feelings for you are forever
one last kiss
before I go
dry your tears
it is time to let you go


för en gångs skull mådde jag inte (så) dåligt för att jag var hemma igår.
kan bero på att den jag tänkte träffa också var hemma,
och dom jag skulle gått ut med inte kom längre än förkröksstället.
(ett sånt där typiskt grabbställe med golfsimultator)
kan också bero på att jag kände mig supernyttig med mina morots-, paprika- och gurkstavar.
eller på att moulin rouge gick på tv.
eller deep blue sea. (där jag inte ens blev rädd för att den var så dålig)

sing for absolution
I will be singing
for you

dagens låt: forever - papa roach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback