a place in the dirt

sovit nada.
well, that's what I wanted.
inte. inte när man vaknar en gång i timmen hela natten.
somliga dagar vaknar man med ett kilo grus i ögonen.

it never did a thing for me
love don't leave me

måste in till stan.
måste packa.
måste städa rum.

hatar att inte ha pengar. kunde inte ens inbilla mig att jag shoppade, för det gjorde sofia.
vill ha min pälsjacka!
och lång vitrödrandig tröja med vita leggings.
och solglajjor
massa nytt smink
och stövlar
skor
träningsskor
ny LBD
ny hårfön
och fler jeans
skärp
tröjor
en ny bikini
och sololja

hatar när jag sitter och lyssnar seriöst på backstreet boys.
nånting har fucked me up completely.
if I don't have youuuuuuuu.....
jag är en tönt.

lyckades för övrigt välta mammas cykel på lilla bilen = buckla.
hoppas dom inte märker nåt.
är så trött i huvudet.
skulle inte förvåna mig om jag har fått det där som man kan få av fästingar.
råkar vara extremt rädd för sprutor, så jag har smitit undan dom i ungefär 7 år nu.
det vore skönt att bli diagnostiserad som whatsitsname, har en anledning att göra ingenting
och må lite dåligt.

frankrike.
som om det inte räckte med att fransmännen är jävligt fula och pratar snabbt som fan, måste dom hitta på egna ord till precis allting. inte ens coca cola heter coke, utan coca. dom har inte ens vett att uppskatta blondiner, dom kollar på en som om man är grön. och kommer från mars. ORKA. och så måste dom dubba allt, så man kan inte ens kolla på film. hur pallar man?
blir en massa vykort. i värmeböljan.
vore inte så farligt om jag kunde franska, men den har jag glömt bort.
vet inte vad veckodagarna heter, vet inte hur man beställer öl. vet inte vad 18 heter.
jag är så körd. och sen har jag ju franskaprov, jag kommer vara ännu mer körd.
h-e-l-v-e-t-e.

dagens låt: gunning down romance - savage garden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback