bra jobbat idiot!

nu har jag ju varit ordentligt duktig. grundat en vägg, målat en vägg, dammsugit, städat hela badrummet, handlat och plockat undan. varför känner jag mig 20 år äldre...
ganska sjuk kväll igår.
kinamat hos per, en död ekorre i poolen, en storebror, en dålig film, en bra film, en biltur och konstiga sms.

take me there, take me with you. I can't be alone tonight, I can't trust myself tonight.

vill inte läsa tidningen idag. ändå plockade jag med mig en när jag var och handlade. och det enda man läser om är död.
en mördad mamma, treåring död i trafikolycka, 10000 lider i brist på mat i libanon, våldtäkter, terrorism...
vill man ens leva bland allt det här längre?
it's a beautiful world, everyone's insane.

vad är det här?
plagiatartikel i metro, "dress efter adress". ursäkta, den storyn var med i senaste elle, och var så mycket coolare. och vad hände med oss brommabor? som om det finns en jävel i förorten som vet vad den borde ha för stil. och varför har dom petat in metro bostad i vanliga metro, typ skittråkigt. vill man läsa om blommor och tapeter kan man väl köpa hus&hem.

mm, middag vid bryggan och strålande sol 18.00. kan det bli mer sommar!
det otaggade är att jag beställt bord till om 3 minuter, och pappa är fortfarande inte hemma. nog för att jagsjälv är tidsoptimist, men man behöver ju inte överdriva.

lite småbesviken på bryggan. superbitchig servitris. halvkass öl. men fint väder, alltid nåt.

jag älskar att prata i telefon! <3

dagens låt: inte hittat den än

joo, I just want your company - linkin park


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback