come what may

börjar känna mig lite patetisk som sitter och skriver inlägg efter inlägg...
ahwell, nåt måste man ju göra. bättre än att ligga och stirra i taket.

det sjunger i mitt huvud när du ler.

JAA! en kentperiod på g.

snart måste jag upp och städa mitt rum. jag förstår inte varför föräldrar envisas, det finns ett par riktigt bra anledningar till varför just jag inte behöver städa mitt rum.
den första är att det är mitt rum, och dom jag inte vill ha där ska inte vara där. är dom där, ska dom ut i vilket fall som helst. och de som gillar mig, är så illa tvungna att stå ut.
den andra är att jag hittar bättre om det är stökigt.
visserligen finns risken att man trampar sönder nånting ibland, men det är så lugnande att veta att allting liksom finns till hands mitt på golvet.

morr. nu blev jag arg igen. har en jävla stalker (tänker inte på dom turkiska nu) och han förstår verkligen inte. det var en nyligen-dumpad-snetripp bara. och nu ringer han och är fullkomligt oresonabel och ologisk. en kille som ringer två gånger i timmen från 12 till 5:30 när man bett honom låta bli, och som sen erkänner att han varken ångrar sig eller bryr sig går inte ihop med mig. get, get, get, get over it.

näe, jag tänker fan inte städa idag. har absolut ingen lust och känner absolut inget tvång.

jävlar, vad fruktansvärt osnäll jag känner mig. började med ett oskyldigt erkännande och nu känns det inte så bra. är väl inte direkt elak, men egocentrisk as hell.
vad ska man göra när man bara går omkring i sin egen värld och inte ens VILL vara snäll?

can someone pour some liquor for "mini"? she's in need of some vodka.

kinda miss you.

dagens låt: I will come to you - hanson

cause I'll miss you, and I don't wanna miss a thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback