death of a party

somliga dagar vaknar man och så är den dagen förstörd.
somliga dagar vaknar man och börjar ha en bra dag som sen förstörs.
det är de värsta dagarna, jag blir så ledsen.
haft det superskönt idag! vaknade med calle, nästan. pratade i telefon.
come to me

satans elin som snodde med sig min sololja!
satans bror som använder hemtelefonen till jobb när jag behöver den.
jävla rödvin som inte ens är gott.
jävla massa mil. jävla massa dagar.
jimmy mår bra igen, och sen sol och bad på solvik.

och sen middag med farmor. det till och med låter läskigt.
lustigt att hon säger att det är så roligt att komma hit och träffa oss små plågade barn,
men hon frågar inte en om ett skit. trevligt.
och så tycker hon att man är typ obscen för att man har shorts. som inte är särskilt korta.
too bad att jag inte tog mina superkorta, hon skulle blivit så chockad att hon inte skulle få fram ett ljud.
min farmor skulle behöva en hel blogg, men hon är inte värd besväret.
det där lät taskigt, men det är så.

och ikväll filmkväll hos tina, alternativt tjejkrök hos sofie.
lutar åt krök. "I choose vodka, and chaka kahn"

orka att jag har för många låtar i itunes bara för att jag råkat göra en massa dubletter.
måste typ göra om allt ändå. vill ha en ny ipod.
fyfan, känner mig som värsta klimakterie-kossan. typ jättehumörsvängningar.
förtjänar lite choklad.


When you want it, it goes away too fast
Times you hate it, it always seems to last

dagens låt: here without you - 3 doors down
och allting på argaste plattan st anger - metallica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback