in 666 ways

orka.
orka monster-joakim. palla köra "du är ointelligent och kan absolut ingenting".
kör inte den. gör inte det.

ohshit, snart ska vi iväg. upp HALV FEM. en sak att gå upp tidigt, men fan inte halv fem.
så nu slipper ni mig och my bullshit på ett par dagar, gotland äger.
jag har för övrigt ingen aning om vad jag ska ta med mig. är superdålig på det, tar antingen alldeles för mycket prylar eller för lite. brukar vara för mycket prylar.
började packa lite.
det gick bra i början, när man slängt ut lite nödvändigt på golvet. sen blir det tråkigt.
det osköna är ju att nu måste man släpa med sig typ gummistövlar för att det ska regna imorn.
måste dessutom leta upp sovsäck och sånt där, kommer se ut som en skogsmulle-campare.
that's exclusive.
det går liksom inte att se snygg ut i regnjacka. ungefär lika sexigt som en trafikolycka.

undrar om dom har liksom... eluttag på tältplatsen? kommer behöva ladda ipoden.
hoppas det här blir lyckat nu. (vad ska vi äta, bär?)
jag vill bo i huuuuuuuus!
fast det här kan bli jävligt skoj också. åtminstonde på båtresan.
var evigheter sen jag träffade fride, ska bli skitroligt!

darling! I'm coming closer. inte lika många mil från varandra...
vet precis vad jag vill.
det är så konstigt. att ses i två dygn, och sen känna allt det här.
for you:

"don't wanna wait 'til you know me better
let's just be glad for the time together
life's such a treat and it's time you taste it
there ain't a reason on earth to waste it

lick it up, lick it up, oh oh oh, it's only right now
lick it up, lick it up, oh oh oh, ooh yeah
lick it up, lick it up, oh oh oh, oh come on
lick it up, lick it up, oh oh oh, oh oh oh

don't need to wait for an invitation
you gotta live like you're on vacation
there's something sweet you can't buy with money - lick it up, lick it up
it's all you need, so believe me honey
it ain't a crime to be good to yourself

lick it up, lick it up, oh oh oh, it's only right now
lick it up, lick it up, oh oh oh, ooh yeah
lick it up, lick it up, oh oh oh, oh come on
lick it up, lick it up, oh oh oh, oh oh ooh"

http://www.kisskollector.com/

snart kommer elin! vi ska grilla, det kommer bli helt galet.
och sen ska vi göra pannkakstårta. vartfaen är min trädgårdsnisse?!
och min hjärntvätt går det inte heller så bra med.
hur hjärntvättar man sigsjälv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback