it's my world, sucker!

jaha, ännu en dag i målarutstyrsel.

har en känsla av att bara för att jag inte spillde ut målarfärgen/lacknaftan/ramlade i trappan igår, kommer jag göra det idag. stolpskottet jagsjälv råkade nämligen hälla ut en liter mjölk, få tvn att inte funka, åt glass till frukost, drömde om pingviner och
fuck! måste använda stegen idag när jag målar friggeboden. good feeling's gone.
skriver jag inget mer har jag ramlat ner och brutit armarna.


ha! jag klarade mig utan brutna armar! iofs tappade jag ett örhänge i målarfärgen och ramlade faktiskt ner från stegen, men ändå.
meningslöst att äta lunch. läste nånstans om att steka tomater och lök som man blandar med pasta. det här har jag varit sugen på typ en vecka, och när man är klar efter en halvtimme (råkade bränna vid första tomaterna) var det inte ens särskilt gott.
detta misslyckade försök att laga ambitiöst och nyttigt tar jag som ett klart tecken på att det är meningen att jag ska äta nåt lättlagat och onyttigt. typ, jordnötssmör.

(hehehe, min peanutbutter and jellies-buddy calle! nu blir det kul!)

efter 53% fett-orgien blev jag så spattig att jag började städa mitt rum.
när jag städar börjar jag med att slänga ut allt jag vill ha ordning på mitt på golvet. det blir så mycket lättare om det redan från början är superstökigt. nu ska vi rensa lite i garderoben... ut med allt.

nu är det kläder överallt. hatar att städa.

dagens låt: my world - metallica

gårdagens låt var: toxic - britney spears (för att jag var tvungen att handla och hade glömt ladda batteriet till ipoden och toxia är den enda låt jag lyckats få in i mobilen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback