jähla sär II

familjen hemma = väckt på morgonen + nån dricker upp all juice + trampar på legobitar mitt i natten + brorsan tar över.
men å andra sidan är katten hemma! har typ saknat henne en massa, hon är världens sötaste!

går åt helvete med nyttigheterna. ingen choklad igår, men chokladtårta och glass med kolasås.
jag var i och försig ute och gick igår, men efter 100 meter fick jag skavsår.
hatar mina fötter. kan ju inte ha träningsskor. som råkade vara aerobicskor, men ändå.
det gav ju liksom noll, meningslöst att gå 20 minuter bara.
hehe, träffade på amanda och martina. klockrent att ta med sig fickplunta!


stackars lilla snuff. hatar när det är jobbigt med e, nu kan jag knappt vara moraliskt stöd.

dagens låt: miss you - the rolling stones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback