scissorpower!

elin i alanya. avundsjukan hoppar på min axel...
middag hos per. pasta carbonara är det godaste som finns!
visserligen till chad michael murray-film (han är såå snygg)
och sen dinosauriefilm.
vilket inte passade så bra till frosseri. ah, well.

härligt rolig dag. hälsat på lilla lilla nya kusinen. värsta mini.
anna är så jävla skön!
shoppat lite med mamma. dock bara till mamma,
men bättre shopping åt henne än ingen shopping alls.
oskönt med upp å ner-väder, typ 30 grader och regn.

sofia hemma! finally, så jävla sjuka saker vi pratat om nu!
humhum, bio med schviktor och schper?
snälla, ta ett nej.

klippte mig idag också. satan vilken makt mannen med saxen i handen har,
vill han klippa så klipper han.
som ökända "pudeltanten".
åttan, typ påsk. var en ny frisör precis vid min backe, och jag tänkte att det vore kul att klippa sig lite.
så går jag ner och hamnar hos "the bitch 03", med überlånga giftgröna naglar.
det är lustigt hur rädd jag var för henne, men så var jag jävligt liten och mesig också.
hon hade porrblont kort hår med ceriserosa slingor. och så var det krulligt, alltså riktiga mini-lockar.
som en pudel.
antagligen var hon missnöjd med sin frisyr eftersom hon försökte klippa mig så likadant hon kunde utan att jag märkte något.
vilket jag inte gjorde, jag satt väldigt tyst och var väldigt inne i min typ veckorevyn.
så när hon sa klart! och log elakt svimmade jag i stort sett.
när jag hade bett om att få toppa mig lite blev jag istället korthårig.
det gick inte ens nedanför axlarna, och så kort hade jag inte haft sen jag föddes.
eftersom jag var jävligt liten och mesig kunde jag inte ens säga hur heartbrokened jag var,
utan jag gick och betalade och lyckades snyfta fram ett tack.
sen gick jag hem och grät och krängde två påsar micropopcorn.
det gick ett och ett halvt år tills jag klippte mig igen.

tacka fan för dig o!
visserligen gör du också lite som du vill, men det blir bra ändå.
och visserligen sa du idag att "jaa, det här var ju rätt slitet. ingen frisyr liksom".
det glömde jag totalt när hårmassagen började.
kallar det inte hårtvätt, hos o är det hårmassage.
jag lovar, ska komma och shoppa hårprodukter snart.
har inte råd förrän till jul, men...

dagens låt igen: feeling good - muse

(jag hoppas verkligen att ni som läser det här verkligen ser till att lyssna på mina dagens låtar, dom är värda det)

jag flagnar på min bula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback