screw you, grandma!

mm, trött.
vad ska man egentligen göra hela dagarna?
känner mig som en femåring som längtat och längtat efter sommarlovet, och sen klagar på att det inte finns något att göra.

tacka fan för att det regnar. slipper måla idag.
och så slipper jag följa med och äta middag hos farmor ikväll, "elin har ju tjejmiddag idag"
eller inte. känns som att jag ska käka kinamat hos per istället.
nu låter det som om jag har något emot min farmor. det har jag också, ska förklara någon annan gång.
gud, jag kommer sitta och låtsas att jag är med i oc bara för att dom alltid äter kinamat ur såna där kartonger, och äter med pinnar. jag älskar att äta med pinnar. jag tror jag mår bra av förändringar...

borde verkligen verkligen städa mitt rum idag.

sofia och calle, jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback