"små, meningslösa bröst"

vill inte sova. orkar inte gå upp och vänta på att det ska bli dag bara.
"seems like tomomorrow is gonna be just another day"
känner mig så patetisk. skitsamma.

var hos tina ett tag, kollade på bridget jones.
måste ju vara världens bästa karaktär, värsta feel-good.
har ingen klass, ingen stil. men så mycket person.
jag vill bli sån, den som lyckas bli lycklig.
eller så går det inte att bli lycklig, det kanske inte blir mer.

hold me
thrill me
kiss me
kill me.

frankrike om ett dygn. en hel vecka med familj minus joakim.
(tacka fan för det, tål inte att se honom)
jag kommer dö.
om ingen får vykort och jag inte är hemma har jag dött i france.
börjat bita på naglarna rätt ordentligt.
aldrig gjort det i hela mitt liv, och nu kan jag inte sluta.
det är typ det enda som gör mig lugn, fast det är oglamoröst.

var hos sofia med elise.
det är skönt att det finns iallafall tre personer det går att vara fullkomligt ärlig med.
vill inte sova. har lust att köra en forrest gump och bara dra ut och springa tills jag har lugnat ner mig.
lär ta ett tag. då behöver jag defenitivt köpa nya skor innan.
jag vill shoppa.
måste se till att spendera lite pengar snart, har abstinens.

c. you & I, we outshine the sun


dagens låt: one - u2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback