someone else, someone new

jag älskar sånt här väder!
undrar hur det går ihop att man faktisk är mindre deprimerad på sommaren?
å andra sidan är jag mycket mer lättirriterad.
fast det skulle nog de flesta vara med en brorsa som tycker att man är dum i huvudet.
blir så sur, han tror att han måste bestämma precis allting bara för att mamma och pappa inte är hemma. 
you think I listen, well I don't care.

I'm not breaking down, I'm breaking up.

och så kommer morsan och co hem typ 3 timmar tidigare än jag räknat med = måste panikdammsuga rummet, plocka undan allt som ligger framme för att jämna ut martyrhelvetet.

ha! bara för att brorsan inte är hemma tror mamma att det är jag som städat allting! visserligen är det bara jag som städat och handlat, förutom det joakim städade efter att jag städat klart för att han måste vara bäst. det är lustigt vad man gör för att få beröm.

kom på att jag har en del rejäla tackbrev att skicka till folk.
först till den som lyckades blanda ihop marabou mjölkchoklad.
sen de som uppfann sms-funktionen. det roligaste sättet att förmedla känslor på.
tack till sofia och elin. dom tackbreven blir nog hela böcker förresten...
sen måste jag nog tacka en del ex för att dom lärt mig en massa nyttigt om killar.
och kanske per också, min ständiga... vapenbroder.
och så en del skådespelare, för att dom gjort grymma filmer ännu grymmare.
typ, brad pitt och edward norton. och heath ledger. och shane west.
och så förstås den som kirrade msn, utan det hade man i åttan inte kommit långt i raggandet.

jag vill åka härifrån!
vill inte åka till frankrike, jag vill träffa skåningen! (# 1)

dagens låt: wish you were here - pink floyd


Kommentarer
Postat av: Amanda

Visst älskar vi när alla skaffar blogg och man kan läsa allt som alla tänker och gör när man inte ses så ofta? Yes, vi älskar det. Och Wish you were here är typ världens bästa låt. (svar: ja, den var med på Fredrik W's blandskiva :) busted...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback