the passion

vet inte vad det är med mig,
känner mig så himla kärlekskrank idag...
egentligen vet jag precis vad det är, jag vill inte erkänna det bara.

men jag hatar det, för det gör ont att längta efter nån riktigt riktigt mycket...
nån som ligger i sängen hela dagen idag och som jag inte vågar ringa för att han sover och är bakfull.
nån som jag inte klarar mig utan och gör mig tokig
nån jag inte borde tycka om såhär mycket.
"everytime I close my eyes I see your face"
måste börja göra mer, dagarna går så långsamt!!
bio ikväll. kvällarna går också för långsamt...


dagens låt: all i want is you - u2
och lullaby - shawn mullins

when you have no light to guide you,
and no one to walk beside you, I will come to you
when the night is dark and stormy,
you won't have to reach out for me, I will come to you,
oh I will come to you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback