against all gods

http://www.nachtkabarett.com/hidden/thelovesong.html
han är ett geni.
you poisoned all your children to camoflague your scars..

ad

irriterande tråkig onsdag.
hade ju bestämt mig för att vara hemma idag igen,
men eftersom jag fått ett totalsnett dygn somnade jag 3 och vaknade 13.
var då tvungen att komma ur huset innan lillebror kom hem och avslöjade mig.
så jag tränade, med en till gayledare (han viftade liksom med händerna,
vilket är rätt utmärkande enligt mig)
träffade dessutom nån som uppenbart raggade på honom.
nu har jag officielt tränat med allas vår hatade stina ohlsson.
hon var rätt dålig, haha.

trere

helt glömt bort! nu är det ju cityakuten!

fan. jag har vatten i örat.

dagens låt: man that you fear - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback