am I evil?

det värsta med att vara förkyld är inte att vara det,
utan att veta att man håller på att bli det.
allting blir bara värre och värre,
man fryser mer och mer..

nu ska jag skriva min önskelista.
lillebrorsans börjar likna min mer och mer,
vilket inte känns så bra.
jag ska ju vara den enda som önskar mig lite coola grejjer.
hum..

well I'm tired of living
crucifies my enemy..


börjar nästan tröttna på prison break.
det är alltid så himla nära att dom åkeer fast,
så himla nära att dom hittar dom satans miljonerna.
men det händer aldrig.
tur att jag har cityakuten!

(på grund av min bittra irriterade sinnesstämning har det varit få bilder under ett tag.
dom kommer, när jag kommer igång igen)

dagens låt igen: I bet you look good on the dancefloor - arctic monkeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback