black poison blood

verkligen suspekt dag.
(ooj, jag gillar det ordet)
rände ju som bekant fram och tillbaka till skolan,
var visserligen ganska trevligt.
gjorde klart tavelhelvetet
(efter att jag gjorde om at least 13 småfel)
satt kvar ända till halv sex, känns överambitiöst.
inte för att matten blev oskolkad igen, men ändå.
sen kommer man hem till en
"mössprovning... så kan du ta studenten då?" - morsa.
det är helt otroligt hur ens relativt bra humör kan växla så snabbt.
jag orkar inte vara sur, men det är ju svårt att låta bli.

break me down
knock me out

insåg för ett par dagar sen hur svårt jag har att titta rakt på den jag pratar med.
som i stan, eller skolan, eller tolvan,
jag vänder mig om stup i kvarten mitt i mina och alla andras meningar.
det skulle inte förvåna mig om nån tror att jag har förföljelsemani.
det skulle inte förvåna mig heller.
shit, jag kanske har förföljelsemani!

dagens låt: lips like morphene - kill hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback