"bli inte rädd, men vi är omringade av idioter"

sometimes I'm such a dumbass, I know.
jag vet ju inte vad som händer ju..
känner mig verkligen som tjejen i exorcisten.
eller ungefär, jag har inte direkt satan i mig.

vad i helvete gjorde vi igår?!
hela mitt rum luktar parfymchampagnerök.
när jag gick upp för en timme sa mamma:
"gud. så du ser ut"
"tack, men jag.."
"prata inte. andedräkt."

galet kul kväll!
började på treat med ylva,
där vi satt och kände oss felplacerade.
problemet med såna ställen är att folk... inte är så uppstyrda.
inte ens en fredag.
"asså, om jag vore ful, vilket jag inte är,
vilket jag aldrig kommer bli, skulle jag passa in här"

sen vibe. igen.
måste definitivt sluta gå dit.
fast världens hetaste bartendet jobbar där.. puh, jag blir helt...
och så träffade vi eva! världens roligaste kvinna! (man måste säga kvinna)
och sophie! och ingelhammar! och a!
än en gång hade vi isbitskrig. det var jag som startade det. än en gång.
jag är en tönt.
en tönt som blev uppraggad av en smyglesbisk tjej!
hon: "vill du följa med mig in på toan?"
(efter att hon maglat min urringning med smält is)
jag: "men, jag... ehm, inte nu"
hon: "jag kommer och hämtar dig snart"
sen sprang jag.

mitt nya favoritband!
http://www.allamericanrejects.com/home.asp

som självklart har gjort min nya favoritsång!
som är
dagens låt: it ends tonight - the all-american rejects


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback