born dumb and in denial

usch. söndag.
jag undrar hur det kommer sig att man aldrig är hungrig de första tre timmarna efter man vaknat?

haha! jag har roat mig med att läsa igenom min egen blogg
(har absolut ingenting att göra)
och jag är så jävla rolig!

sitter och är arg på datorn för att den inte gör som jag vill.
måste dom vara så himla komplicerade?
det enda jag behöver just nu är ju ett snabbt internet och ett fungerande musikprogram.
internet är visserligen ganska snabbt.
underbart att det är måndag imorn.
jag måste verkligen, verkligen dit.
problemet är att jag ser för jävlig ut.
svullna ögonlock är inte det hetaste som finns,
och eftersom jag inte får sminka mig syns det.

drömde konstigaste men också trevligaste drömmen på jättelänge.
jag och ylva var i stan och shoppade,
men när vi gick ut ur provrummet hade vi hamnat på teknikställe i dalarna.
vi gick runt lite, och hittade j, men då var ylva försvunnen.
träffade två skumma tjejer i hans rum, och j var helt... förvandlad.
visserligen på ett väldigt bra sätt, men förvirrande.
sen var det söndag och vi skulle hem,
så jag snodde en lång röd pensel av en av tjejerna
(var väldigt irriterad på henne för att hon förvandlat j)
jag hittade tillbaka till provrummet, och då vaknade jag.

det läskiga var att jag inte visste om det verkligen hade hänt eller inte.

förlåt d, för att jag inte svarade.
jag råkar nämligen hata när nån ringer och vill att man ska med ut, när man precis har lagt sig.
då låter jag bli att svara, så att jag inte blir övertalad att gå upp.

she walks away
she walks away
happy endings
wishing it was still the same

dagens låt: the last song (live acoustic) - the all-american rejects

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback