can't get there from here

sådärja.
nu har jag skrivit den ganska ångestladdade loggboken för projektet,
och jag inser att vi måste göra nånting snart.
inser också att det betyder att vi måste börja ringa runt till halva stockholm,
och jag måste dessutom komma på en idé och skissa ner allt. crap.

jag hatar bortskämda snorungar.
jag hatar att när alla snygga killar befinner sig inom en radie av typ,
15 meter från mig, har jag de allra värsta bad hair-days.
jag hatar att jag inte klarar av att gå på matten.
jag hatar att jag inte har några pengar,
att min lillebror är smartare än jag.
att jag alltid losar allt smink på fyllan
hate is a very strong word,
but I really, really, really don't like you...

jag är i vilket fall som helst glad över att jag är kvinna,
och får hänga upp mig på killar.
(alltså vilja att dom älskar mig, men att jag slipper dom)
och få ego-trippar for free.

dagens låt: the drugs don't work - the verve
och I'm bad, I'm nationwide - zz top
och co. central rain - r.e.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback