cheeserolls.

min familj är sjuk.
just hittat en lapp där pappa skrivit ner sina favoritlåtar.
unfaithful - rihanna, dear jessie - rollergirl, do what you please - unique II.
herregud.

och min lillebror berättade just hur han sålde ostrullar till grannarna.
(amanda, watch out!)
inte nån fin ost, en vanlig hushållsost som han rullat och lagt i en plastpåse.
det här var hans kompis idé, men kompisen är en coward och gömde sig i buskarna.
det sjuka var att han sålde dom för rätt mycket, och att han fick en hel del sålt.
(gjorde jag också sånt när jag var 11?)
jess, jag och ingelhammar gjorde chokladbollar och försökte sälja för 30 spänn styck.
små var dom också.. jeez.

cgh

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback