do you feel loved?

jag blir så trött på migsjälv.
get over it, ffs!
men seriöst grabben, inse hur... förlorad du är.
du vågar inte ringa ett enda litet nummer,
men klarar av att åka 30 mil? loser. loho-seher.

jävlar.
jag är really in need of some cash.
speciellt som vi ska ut imorn.
jag får panikstryka hela dagen.
crap.
det har jag inte tid med (läs: ingen lust)

och eftersom jag är amerikaniserad (copy of earlier inlägg)
kommer jag på ursäkter till varför jag ska skjuta upp träningen.
typ: bad hair-day, orkar inte leta upp hänglåset,
vill hellre hänga vid datorn (tönt), osv, osv..

inser att jag måste komma igång med plugget.
jag lär ju inte göra det, men nu vet jag om att jag borde.
ska skriva reportage (måste göra skitbra eftersom talet gick åt pipan)
göra filosofiarbetet (kommer definitivt gå åt pipan)
och pykologiarbetet (kommer bli.. galet)
dessutom måste jag säga till min mattelärare att jag inte hoppat av.
för det hörde jag idag att jag nog måste göra. han vet nog inte ens vad jag heter.

nu måste jag sova. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback