don't tread on me

det positiva med att vara så trött att man inte vet vad man gör,
är att man blandar ihop dagarna.
alltså har jag gått omkring och trott att det är torsdag idag,
och därför sluppit söndagsångest.

sen har jag visserligen humörsvängningar,
när mamma bad mig lämna tillbaka en film freakade jag.
seriöst, jag blev så irriterad på hela världen att jag nästan började gråta.
jag behärskade mig och cyklade ner till ålsten.
sen började jag nästan gråta igen.
har en stark tendens att slå sönder mina fötter på olika saker.

om man bortser från bilderna jag lägger upp,
går hela min blogg i gråskala.
har en känsla av att det säger nåt om mig.

c, jag vill med dig till dubai.
du vet att jag gör vad som helst.
nästan.

jag längtar till tisdag så mycket att jag nästan dör!
oooh, I'm a fool for you!
antingen är jag helt desperat,
eller så tog nån verkligen mig med storm.
(I vote for the storm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback