"du ser ut som en rysk seriemördare" "javet, det brukar funka på tjejerna."

jaha, så sitter man här igen.
in every contest, there must be a loser.
loho.seher.
har just ätit popcorn och kollar på exorcisten.
fruktansvärt chockartad panik.
jag måste kramat min katt halv till döds. livrädd.

ex

underbar fredag! städade mitt rum, inte så kul, men bra.
nu är det stökigt igen.
middag och vin hos sofia, kändes som old-times!
alla var så.. goa!
sen treat med elin, med vin, drinkar
(hittat min nya favorit: vodka cranberries)
och hallonshots!
vi passade på att skaffa medlemskort när vi ändå var där.

sen blev vi ful-uppraggade av full grabb
citat: (när jag ler snällt mot honom)
"shit, du har värsta mördarblicken. så iskall.
du och gw persson kan gå runt på stan och skrämma vettet ur folk"
ser jag mordisk ut när jag ler?!?!

sen fulraggades vi upp av en annan full killen, vars taxi vi snodde.
på vibe träffade vi ida och bella, så sötaaa!
jag tappade bort min mobil. första gradens panikångest i 10 minuter.
sen kollade jag jackfickan i garderoben och där låg den.
jag har aldrig varit så glad = känt mig så töntig förut.
sen hällde vi i oss all skumpa vi hittade på skylounge,
och jag fick inte den snygga killen jag ville ha. (alltså är han bög)
dessutom råkade jag dra bort elin från hennes kille.
vi shakade som bara farao, det finns en svettfulpose på glife. titta inte.
mcdonalds, backlurabuss, gå hem i bara strumpor i snön. (blåsor)
sen var klockan plötsligt 6, så vi hann inte lilla sjöjungfrun.

jag visste ju att det var lunch hos farmor idag. klockan 13.
så vi går upp halv tolv för att hinna.
sen ringer pappa vid 12, och har ändrat till klockan 12.30.
jag går hem utan att ha ätit frulle, i elins pyjamasbyxor och gummiskor.
pissed off.
slapp vara hos farmor hela tiden, men missade en buss och frös ihjäl.
på jobbet idag var det tre stycken som gjorde enkäten. alla lämnade in själva.
jag läste ut min bok om en schizofren (som sen dödar sitt andra jag, men fortsätter leva)
och missar min dejt med a för att jag inte är ute. craaaaaap.
inte fick jag våldgästa j heller, för han sov.

gårdagens och dagens låt: cheri cheri lady - modern talking
come together - michael jackson
sweet dreams - marilyn manson
man that you fear - marilyn manson
welcome to the black parade - my chemical romance (igen, jagvet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback