en spegel! yeah.. yeah..

vilken natt.
haha, vilken kväll också, elin is the shit!
vi kollade på cruel intentions, och jag blir alltid lika kär i seb.
(men varför, varför ska ni skilja er reese och ryan!?)

det roligaste som finns:
"jag heter inte klas-kent, jag heter kapten filling!!
yeah.. yeah.. "

kft

sen kunde jag inte sova.
halvvaken hade jag tvångstankar om mitt hår,
(väldigt svårt att förklara)
så jag somnade inte förrän 5.24. inte så bra.
skittrött imorse, och fick veta lite för sent att första lektionen var inställd.
så jag släpar mig till skolan för att vara där i 40 minuter.
meningsfullt.
sen panik över skivan. alltså, jag får ju sällan panik,
men olivia och ylva har uppenbarligen hamnat i... chock.
det måste vi nog göra nåt åt.

ska träna också.
och sen ska vi ut! ut! yeah!

nattens låt: yellow - coldplay (varför är jag alltid så satans nära på att gråta när jag hör den?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback