fire. (what I've been missing)

åhfan, sjätte inlägget idag.
c, get a life.

såg just serien om ondska,
trodde på nåt sätt att det skulle vara värre.
inte så mycket psykiskt, även om det i sig är intressant..

for the record, det var uppenbarligen min bror som rotade i garderoben.
och hittade my stash.

vadfan!? ursäkta, men vad i helvete håller du på med?!
om det hänt nu lär jag inte få reda på, men lägg ner.
(jag beter mig som om jag är svartsjuk,
(jagvillintevaradetjagvillglömmadig)
märker inte killar vad dom ställer till med?)

cred till alla stockholmare!
you make me proud!
dom som gick ut med kaffe till köande bilister,
så gulligt!
(har tänkt skriva det men glömmer alltid bort det!)
och nästan mer cred till dom i extreme home makover,
som förra veckan gjorde ett skitsnyggt hus till en familj som bodde på hotell.
också skitgulligt!

jag orkar inte så väldigt mycket längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback