hate this and I'll love you

jag är så oväntat effektiv idag.
tog i utan bara helvete på träningen
(vilket syns och känns)
och nu sitter jag och skriver på filisofin.
"är det rätt att döda för att andra ska få leva?"
jeez, jag orkar inte.

ikväll är det o.c.!
har ju sett den här säsongen,
men jag måste se igen hur det går för s och s. igen.
det går ju inte att dom inte är tillsammans, funkar bara inte.

ursäkta, men fyfan vad jag stör mig på killar.
som i dagens avsnitt av cityakuten, (som man bara måste älska)
när ingen fick åka hem för att det var smittorisk.
killarna (männen) blev lite hungriga, så dom försökte bryta sig ut med en säng.
en säng.
kan dom inte ha lite smärttröskel, tålamod och vara lite mer som tjejer ibland?
snacka om att ha lätt för att aktivera reptilhjärnan. assholes.
älskade det avsnittet i övrigt. carter var jättesöt, och kysste abby!

dagens låt (igen?): trough glass - stone sour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback