how does it feel to be alive?

vilken konstig helg.
borat var för övrigt överskattad.
de tjejer som funderar på att se den, tänk över det först.
inte riktigt min hurmor anyway.

vi hade gäster igår, och jag var barnvakt.
helt frivilligt, är så fruktansvärt pank.
så vi hyrde film, åt glass och.. det var nog inget mer.
efter bond kollade jag på min film, napoeon dynamite.
som jag hört är fantastiskt rolig.
vilket den inte var.
sen sov jag, och drömde att jag räddade lillebror från barnkidnappare.
allting jättetragiskt och hemskt, men jag räddade honom!
jag har varit tvungen att ligga och kolla på sex and the city sen jag vaknade,
så obehagligt tycker jag det var.

jag har nog inte gått utanför huset (mer än ålsten framochtillbaka)
sen jag kom hem i fredags.
tragiskt.

dagens låt: battery - metallica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback