I am the new svullo.

tisdag.
gick just upp. är helt.. svullen.
det är ett väldigt ofräscht ord. svullen.
vet inte om det beror på kladdkakeorgierna,
eller om jag är lite sjuk.
jag säger sjuk.

problemet med blogg är att när den en dag
(typ igår) blev läst ganska mycket,
måste jag ju dagen efter (typ idag)
skriva jättebra och jättemånga inlägg.
hum. det här började ju inte så jättebra.

ebay måste ju för övrigt vara världens bästa grej.
jag är visserligen för pank för att ens våga titta på jimmy chooväskorna.
ehm, lön om... 17 dagar! hurray!

vi kan slå vad! jag tror att alla mina pengar kommer vara borta inom en vecka.

humhum, jag kanske borde äta lite frukost.
sen måste jag till fucking apoteket och köpa fucking ögondroppar.
jag hade tänkt köpa lite godis som plåster på såren.. hehehe.
alternativt nåt annat onyttigt. typ kladdkaka.

dagens låt: space lord - monster magnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback