I am your bubbles and pippifågel

 Cecilia Anna Lindmarker, Bromma
Fyller 19 år om 236 dagar, född 27 juni 1988

farmor. crap.
lunch imorn. (tur att jag ska jobba vid 15)
vet inte om jag förklarat oviljan att träffa min farmor.
skit samma, jag gör det när jag inte vet vad jag ska skriva nästa gång.

leave nothing behind, for you to find.
sweep away the memories

puh. nu har jag totaldammsugit.
måste äta nånting innan jag svimmar.
har läst nånstans att intensiv dammsugning
motsvarar lika mycket träning som 10 minuter på gymmet.
great med varierande träning tycker jag.

800 meter.
2:15.74Jimmy Nyström85Hammarby IFGöteborg3/12

mitt största problem när jag städar är att jag alltid hittar nånting,
typ som lite gamla bilder (den här gången från konfalägret),
börjar måla naglarna eller fastnar framför en film
(jättebra som distration när man städar)

Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, miss you)

herregud. hittat a här och måste han ha så.. larviga mellannamn?

nu blir det:

noo

det finns inte många ord som är så härliga som noodles.

dagens låt: and everything changed - breakaway fraction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback