I don't know you, but I like you

jesus christ, vilken jävla natt!
först blev det förvirrat när vi blev så sena,
men vi träffade ys jimmy en snabbis!
vi började på crazy horse,
där stockholms sunkigaste toalett finns.
sen träffade vi chrille, världens sötaste brud!

vi sjöng karaoke (vi är underbart dåliga) på k,
och drack ännu mer öl med
störtsköna grabbar varav en var en skitsnygg sångare
med eget skivbolag (udda men såå coolt)  
och en dödssnygg mage, som jag fastnade för direkt.
hum, jag brukar inte skriva så.
anyway, ylva drog hem och jag stannade med a.
plötsligt dyker en kille upp:
"delar du med dig av din tjej?"
"nej, men du kan få lite brösthår, för jag har en del" (wtf?)

tre sekunder senare är det blod överallt.
killen hade helt oprovocerat pucklat på a med en ölflaska,
och gjort ett djupt läskigt sår på a:s underläpp. blod.
blev polisanmälning, vittnes-vaddetnuheter,
och sen åkte jag (den räddande ängeln) med till sjukhus,
betalade taxi, var moraliskt stöd i väntrummet,
och betalade taxi igen och blev nästan kär under tiden.

läser ni det här, varför gör jag en massa sånt?!
jag hajjar fortfarande inte. alltid så himla crazy.
kanske är i förnekelsestadiet när det gäller desperation...

nu är jag alla sönderslagna snygga killars beskyddare.

by the way, glömde skriva att jag och sofia såg hasse aro inne på nk.
han såg iskall ut.

dagens låt: supermassive black hole - muse

Kommentarer
Postat av: Danielle

Jag gick på dagis med Hasse Aros son... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback