I see you in my dreams

fan vad jag är trött.
jag måste sova inatt.

tycker lite synd om lillebror,
som ska på klassresa till trysil i vår.
eller vill, många föräldrar vill inte betala.
hur kan man neka sitt barn en skidresa för 3 papp,
och sen dra iväg till typ mauritsius för 60?
jag vill för övrigt också till mauritsius. helst imorn.

break this silence between us

jag älskar att jag är ledig på torsdag.
har visserligen kör mellan 16 och 18,
och utvecklingssamtal.
har en känsla av att jag kommer behöva en öl efter det.
blir alltså reaggie. hum..

crap. ännu en mobilräkning.
man kunde förväntat sig att den skulle vara på mer,
men å andra sidan sa pappa att den brukar vara på rätt mycket mer...
så nu ska jag betala den själv. hela alltså, inte bara 200 spänn. dubblecrap.

nu blir det en period av self pity, för jag håller på att bli tokförkyld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback