I was a fool to believe.

eftersom jag sov bort hela dan har jag nu en rätt skev tidsuppfattning.
jag tänker att klockan är ungefär.. 11am, fast den är 5pm.
dessutom missade jag mötet med skivkillarna,
men å andra sidan visste jag inte att det var nåt möte,
för jag var den som skulle boka det och inte har gjort det.
well, har pengarna så det löser sig.

sen har a hört av sig! hottie.
alltid lika kul när man lyckades skriva in sitt rätta nummer.
så varför är jag inte glad?
varför kan jag inte släppa den andra?

for christs sake! sluta skriv kram!

det är så kallt att om man ställer ett glas med inte jättekall mjölk nånstans,
(typ på fönsterbrädet)
blir mjölken jättekall efter ett par minuter.
jag hatar vintern.
nu får jag bli ordentligt deppig, det kommer vara såhär i 5 månader till.

dagens låt: stories for boys - u2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback