if we sleep together, will you like me better?

det mest meningslösa med det här jobbet
(jag tjatar som fan, jagvet. nu är det slut iallafall)
är att eftersom sjuksköterskorna var så dåliga med enkäterna,
måste undersökningen göras om ganska snart.

Wake... from your sleep
The drying of your tears
Today.. we escape
We escape

(det är my exit music i min film)

för övrigt var det lite action på jobbet idag vid 10tiden.
först kommer en kille i polisbil (!) och är nära på att svimma.
han har blivit slagen.
en kvart senare kommer en till kille in,
men blod droppande från näsan och ser helt slut ut.
han har också blivit slagen.
när båda är utanför väntrummet hör man hur dom börjar bråka.
nog för att jag är anti-våld, men jag behövde det där för att inte somna.

nåt som också var rätt uppiggande var emil i lönneberga.
em

soo cute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback