“If you can’t be with the one you love, love the one you’re with”

herregud, vad jag drömmer konstigt nowadays.
först drömde jag att jag var i sälen med familjen,
och träffade på ågren nånstans.
fick för mig att åka där hon åkt,
och hittade pappa, lillebror och mormor+morfar.
sen hittade vi inte hem, för dom hade gjort om allting som i alperna.
sen vaknade jag, och bestämde mig för att sova lite till.
då var jag på en paradisö, med bara maffiakillar,
små rädda bikinibrudar (jag hade apparently precis blivit en sån)
och när maffiagrabbarna började bli jobbiga,
blev jag typ en superkvinna, och kicked their balls!

sen var det nog dags att gå upp.
jag kommer inte hinna träna idag,
ska ju ha utvecklingssamtal och kör.
ska dessutom till vällingby för att hämta syntestet. orka.
och ringa om lönen. och ringa om jobbet. och om andra jobbet.
och städa.

jag gillar inte torsdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback