love at first sight

en sån hemsk dag jag har haft.
försov mig och hann inte ta med det jag behövde.
(typ, pennor att färglägga kalendern med)
sen dyker jag upp till filosofin, men det gör ingen annan.
eftersom jag inte hade nån penna, och ingen att låna en av,
kunde jag inte skriva inlämningsuppgiften.
så jag fick dra en vit lögn för rasande lärare när hon dök upp.

sen var det tydligen dags för matte.
som jag inte gick på.
men jag kände mig tvungen att skriva matteprovet.
det var ovanligt trevligt, jag ritade små gubbar till projektet!
(och lämnade in provet blankt)

map
inte utan att jag förstår vad blondinen tänkte.

imorn. åh, imorn. (kärlek)

dagens låt: in the army now - status quo

Kommentarer
Postat av: Danielle

I sympathise with you. Har matteprov på onsdag. F***


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback