my dirty little secret

fyfarao vad jag har blivit sentimental.
nu har jag lyssnat på samma låt ungefär 21 gånger,
och sett videon typ 7 gånger. i rad.
är helt gråtfärdig.
jag undrar om alla som gör musik fattar hur berörd man kan bli?
(verkligen sentimentalt skrivet. berörd, vilket jävla ord..)
jag måste nog verka schizofren.
jag kommer ihåg "iskall och hård som sten" perioden.
det var visserligen ganska jobbigt att vara det i längden,
och det gick ju åt helvete med det i slutet.

who has to know?

fan. jag skulle ju träna idag.
fast det kan jag ju göra imorn.

lyssna på
move along !
äh, lyssna på allihopa.

kan man vara kär i ett band?
som man inte träffat.
det skulle jag kunna skriva en bok om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback