när kom du till sverige? jag är född här.

seriöst, jag orkar inte.
snart kommer jag kollapsa totalt.
var på reaggeplacet, och det gick ju som det gick..
vin, happy hour, fransmän på krogen går inte ihop.
kommer inte ens ihåg vad min fransk heter.
nånting på a tror jag. eller m. eller kanske d?

sen kom vi hem till elise, fyllekäkade och jag fick inte sova alls.
låg mellan sofia och elise, och omg.
ska aldrig mer sova med dom.
fick ben över mig, armar slängda på mig,
snarkningar i öronen och täcken tagna från mig..
sen pallrade jag mig in till stan,
kollade på helt okej jesusbildutställningen
och hade handledning med kalleballe sen.
which was nice.

och tonight: borat.
funderar på att tvätta håret nu, vilket jag inte lär göra i och för sig.
och jag hade verkligen, verkligen tänkt att träna ikväll.
det verkar som om borat får prioriteras.
jag har inte riktigt nåt träningssug,
dessutom säger m att det är dåligt att träna på bakfyllan.
vi kör den.

dagens låt: come undone - robbie williams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback