never-panties-babe!

lördag.
vet inte riktigt hur det gick med mötet,
jag vet bara att jag verkligen vill ha skivan på april.
verkligen.
sen tränade jag, och för första gången på typ skitlänge dog jag inte.
tvärtom kände jag mig ganska pigg på att göra om passet.
det är nog att utmana ödet.
hem till kinesisk middag med familj utan storebror.
lite strange, men gott. noodles. bra ord. word.

"fan, vet du vad jag glömde?! mina trosor!
jag hade så bråttom att jag slängde på mig strumpbyxorna bara..."

tr

jag är trött på att vara überkänslig mot allting,
ser helt freaky ut runt ögonen, uppenbarligen tål jag inte min
ögonskugga som är typ sotigochbästavalltsminkjaghar.

don't play with me, my paper heart will break

varför måste min pappa veta precis var jag är mest kittlig.
och varför måste mina föräldrar vara jättemedelålders och kolla på "på spåret"?

helt annan grej.
tycker synd om min lillebror som gått miste om en del av sin barndom.
eller typ den del som vi andra hade, men han missade.
det var våra myskvällar hemma, med fika och brasa och allt var jättebra.
shit. nu är jag nostalgisk också, vad händer med mig?!

jag dödar lillebror nummer 2 om han går runt med min jacka och säger att det är hans.
finns det något larvigare..

hell's parents. on wheels.

Kommentarer
Postat av: pleijel

på spåret är tungt...

2006-11-12 @ 03:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback