no more miss nice girl

åh, jag gillar tisdagar.
inte just den här iochförsig.
försov mig, overheated i varma jackan,
blåsor av stövlarna och ingen sömn.
kan det blir värre?
jaadå, strömavbrott på hela tolvans linje. 
great. 
tur att pappa kunde köra, fast jag glömde sl-kortet 
och fick dras med kuponger = kände mig så.. gammal. uuh.

what the hell have I?

usch, så har jag lovat att köpa mjölk också. crap.
det har verkligen inte lust med.
nånting jag inte heller har lust med är att bli disposible,
jag gillar inte det.
låg och tänkte på att jag alltid tänker på det,
och verkligen försökte tycka att det är okej att han kanske gillar nån.

lär ju ha med mitt ego att göra,
det var roligare när han saknade mig, inte henne.
dessutom gillar ju jag andra. inte nu kanske, men jag har gjort.
men det ska inte vara såhär ändå, han kan inte...
and you're to blame
you give love a bad name.


and I'm saving a prayer to the desperate hearts tonight

dagens låt: cryin'- aerosmith
18 and life - skid row

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback