nu kryper det hundar ur flanellen

weird.
för första gången på miljoner dagar har jag pengar på kontot.
och jag shoppade inte ens upp alla idag.
men ååh, så härligt det är.
hade jag haft en kamera hade jag visat allt stuff,
men det har jag ju som bekant inte.
köpte iallafall en ny mascara, nagellack,
nya skor, ny locobase, linne, en spännande... tunika?
vet inte vad det är för nåt, så vi kan kalla det tunika.

sen klippte jag mig. eller blev klippt.
min frisör är världens gulligaste,
och gav mig extra lång hårmassage för att jag är så stressad.
jag blev kär i honom under den massagen.

jag är så fruktansvärt taggad inför ikväll.
det är inget speciellt som händer just ikväll,
snarare kommer väl alla garva sig sönder och samman pga min outfit.
jag gillar det.
ser så... prydlig ut.
det är inte så vanligt om man är jag.

uuh

tjejer, akta er för varmt vax! det gör läskigt äckligt ont!

dagens låt: narkotikatipset - hassan (i brist på lust att lyssa på vanlig musik)

men om man måste göra det, ska man lyssna på:
written in the stars - elton john

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback