orkel torkel.

snart är det fredag!
och ikväll:
cruel intentions hos elin! underbart!
känns som att alla utom jag lyckas få hem bra filmen.
jag har visserligen seven, men det är en av få.
(alla är ju stenåldersvhs, uuuh!)

usch, det blir lax till middag.
jag är verkligen inte sugen på det,
jag skulle nog kunna äta vad som helst utom lax.

killar. ni är allt bra på att göra klart för oss när ni inte vill,
varför är vi inte likadana?
det är troligare att det är ni som inte kan tolka våra signaler.
men hur svårt är det att tolka en
"asså jag har feber/ögoninflammation/sjuk lillebror/en massa plugg" signal?
speciellt som jag aldrig får feber, inte gör så mycket när min lillebror är sjuk,
och aldrig pluggar?
I just don't want you, suckers.

hurray! nya elle är här! gud vad jag är sugen på frostingtårta.

dagens låt igen: animal I have become - three days grace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback