paradise's lost

jag inser hur mycket jag verkligen hatar när snygga killar fular till sig.
känns som att det är rätt åt dig (o, du förr vackra man..)
att you've broked up när du tror att du är snygg hursomhelst.

nu börjar det närma sig helg.
egentligen gör det ju inte det,
men jag lever ju som alla vet för helgen.
rättare sagt för lördagen, då ingen hatar söndagar mer än jag.
det blir ju helt galet.
jag ska festa asset av mig. oss. alla.
(alla som träffat eva sjöholm: my aaaeeeess!)

whatever you doooo,
don't tell anyone

såg nyss på ondska.
varför gör man ett sånt program?
jag blir helt livrädd,
och ännu räddare när dom berättar att en del är frisläppta.
visst att jag inte gillar idén med att låsa in andra,
men är man sjuk så är man.
om jag vore sjuk så skulle jag vilja att man låste in mig. tror jag.

hjälp. jag sitter här och verkligen försöker.
det var länge sen sen jag försökte såhär mycket.
försöker vara glad. för. din. skull.

för hennes skull.


(ha. you two deserve eachother.
I'm beating you anyway)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback