räksmugglare.

If you wake up at a different time,
in a different place,
could you wake up as a different person?
When you have insomnia, you're never really asleep...
and you're never really awake. det känns verkligen så.

känner hur träningsvärken kommer krypande..
var på bra pass, med gayledare och dålig musik.
finns det nån som inte får kramp av att träna till lisa nilsson?

och så jobbar jag natt.
när alla utom jag ska ut och festa. crap.
det positiva är att nu kan jag kolla på allt jag alltid missar:
dubbelavsnitt av weeds,
cityakuten,
sex and the city,
prison break,
dubbelavsnitt south park,
will and grace,
buffy och vampyrerna,
dubbelavsnitt seinfeld (är man desperat så..)

dagens låt: eleanor rigby - pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback