så det ska vara

fruktansvärt irriterande med människor som är på ställen jag vill vara på.
typ shanghai. v.

jag kommer behöva ha mjukisbyxor på mig resten av hösten.
jag har aldrig ätit så fruktansvärt lite nyttigheter,
och samtidigt ätit så mycket godis. och glass. och druckit läsk.
(jag dricker aldrig läsk, vad farao..)

till råga på allt går det inte över,
och jag börjar bli paranoid.

today I was dirty,
wants to be pretty...

kollar för övrigt på life of david gale.
den är... ganska skum.
men så mycket som jag har sovit den här helgen kan jag kosta på mig att se klart den.
jag kommer verkligen inte orka en till måndag.
jag gillar inte det faktum att jag vet att jag måste på matten,
men inte kommer gå.

dagens låt igen: the nobodies - marilyn manson (så cool. tål att höras om och om igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback