skin on skin thing babe.

jag älskar att vara ledig!
jag är så glad! som jag kan bli nuförtiden.
sen har jag inte sovit nånting,
tror jag somnade ungefär 5 av ren utmattning.

blir ingen klippning idag,
men det passar bättre imorn ändå.
då kan jag skita i att tvätta håret på morgonen,
så gör han det! och så blir jag sjukt fräsch (hoppas jag verkligen) till utekvällen.

börjar bli lite nervös.
joakim som fixar studentskivan (den snygga killen)
ringde mig igår! ringde! jag blev så rädd.
och lät superläskig och frågade varför jag inte betalat.
dom har ingen koll på nånting.

I hate to see you leave
but I love to watch you go

jag vill shoppa.
min önskelista blir bara längre och längre...
det är så himla kul att jag är en tönt.
hittade just theme song till batman.
"to the batmobile! let's go!"
tänker på när vi jagade runt med batmanoutfits på skolgården i tvåan..

dagens låt: disosable heroes - metallica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback