such a good day for dying

är det nån som har tänkt på att liza marklund är lik både phoebe i vänner,
och häxan amy i buffy?

sitter hemma nu igen.
det visade sig att jag är allergisk mot matte,
så fort jag skulle gå till lektionen började det klia galet i ögonen.
jag var ju tvungen att gå till syster,
och eftersom hon gillar att prata tog det ett tag.
passande nog försov sig ylva,
och nu har jag inte lektion förrän klockan tre.
som jag faktiskt tänker gå på.
kommer antagligen åka dit lite tidigare,
för att göra klart dom jävla bilderna..

det är så ruggigt kallt att jag sitter och skriver i vinterjackan.
brrr.

jag älskar att äta direkt ur paket.
typ som flingor, jag älskar flingor direkt ur paketet, 
oboy direkt ur oboypaketet, noodlesoppa ur kastrullen..  
nu äter jag oliver ur burken, med kinapinnar. mums.

den 15 november (övernmorgon alltså) är det mössprovning!!!
för vi ska ta fucking studenten om 205 dagar!!!
har lagt upp världens bästa plan:
student och allmänt festande.
jobba, helst på skitsnyggamarcjacobsskor-affären i visby,
sen jobba i stockholm och crasha hos nån,
i oktober till asien på road-trip.

jag har, for the record, inte bara kronisk måndagsfobi,
utan också kroniskt nagelpillmani.
har apparently rivit bort hela mina naglar.

dagens låt: graduation day - head automatica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback