we're just two lost souls swimming in a fish bowl

onsdag.
min namnsdag.
väcktes av helt fel person,
och kom för sent. igen.
var och kollade ipoden,
som av nån anledning slutat fungera.
det visade sig att min hårddisk är slutkörd
(frågade supertrevlig kille inne på teknikmagasinet)
så nu måste jag göra läskig hich-tec med den. uuh.
jag önskar att jag var lite mer teknisk.

och till råga på allt har jag hicka.
sen en halvtimme tillbaks.

sen kommer mamma och säger att jag luktar rök.
kan inte skylla på tröjan, den är nytvättad.
kan inte skylla på den som har slutat.
det är sjukt.
jag som sa till ylva just idag att jag har slutat röka helt..
jag blir så trött på hennes (mammas) näshallucinationer!

men, lucky me. ledig imorn och en lektion på fredag.
sen cafét med ylva, och sky på lördag!

och jag har bestämt mig.
aldrig mer ex.
inget mer "vi funkar inte men jag vill ändå",
inget mer "vi kan väl typ åka lite go-cart?"
inga fler fyllesms, inga fler fylleringningar..
no more m, no more j. ever.

dagens låt: in the shadow of the valley of death - marilyn manson

Kommentarer
Postat av: Cesse

Grattis på namnsdagen ;)

2006-11-22 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback