00.00

(det här skrev jag igår men bloggen ville inte ha det då)

shit, klockan går snabbt när man.. är slav under skolan.
måste suttit miljoner timmar med det här nu,
och jag kommer liksom ingen vart.
pappa, säg aldrig mer att jag aldrig har ansträngt mig.

jag har ont i halsen. vore typiskt mig att dels vara sjuk imorn,
när jag verkligen behöver koncentrera mig,
och dels sova bort halva dagen = inte hinna plåta klart,
vilket gör att jag inte kan framkalla imorn och kopiera på måndag.
crap.

måste ringa läskigt samtal imorn också.
stammis inne hos syster, blir ett långt samtal då.
har så mycket tankar nu, som jag inte vet vad jag ska göra med.
bli inte rädda nu, men det känns som om jag är en typiskt freaky-killer.
som är hur trevlig som helst, och så en dag knäpper det till och jag knivhugger hela min klass.

"And this button-down, Oxford-cloth psycho might just snap,
and then stalk from office to office with an
Armalite AR-10 carbine gas-powered semi-automatic weapon,
pumping round after round into colleagues and co-workers.
This might be someone you've known for years.
Someone very, very close to you."

borde jag egentligen skrivit det där?
kommer alla som läser detta tro att jag är sjuk?

ak

jag har nu lyssnat på en och samma låt sammanlagt 28 gånger idag.
med mening.
är det ett tecken på obsession?

dagens låt: everything changes - staind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback